Politica de retur

Vrei să returnezi unul dintre produsele ColorEscu (definitiv sau ca să îl schimbăm)? Nu e nicio problemă! Ai la dispoziție 30 de zile de la primirea produsului pentru a-l returna, fără să fii nevoit să explici de ce. 

Returul se face prin curier, costurile fiind suportate de Cumpărător. Nu uita! Nu mai târziu de 30 de zile de la comandă!

Dacă am făcut noi o greșeală (facem tot ce putem, dar suntem oameni  smiley) ne asumăm costurile de retur. Greșeală poate însemna – că am trimis o măsură greșită, un model greșit sau cu defect sau ceva similar. 

 

Cum se face returul?

1. Da-i reply la mailul de confirmare a comenzii și menționezi produsul/produsele pe care ai dori să îl/le schimbi/returnezi.

2. Trimite produsul/produsele, prin curier, la adresa noastră Str Vasile Lascăr 5-7, etaj 1, cam 36, Sector 2, București.

3. Verificăm produsul/produsele.

4. Îți trimitem alt produs/ alte produse sau îți restituim valoarea lor, prin virament bancar, după caz.

 

ATENȚIE! Returul se face numai cu îndeplinirea unor condiții:

– starea produselor trebuie să fie identică celei în care au fost livrate, să nu fi fost purtate sau să nu prezinte urme de uzură etc.;

– produsul trebuie returnat împreună cu etichetele și accesoriile aferente intacte, exact așa cum au fost expediate (ex: etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul să nu fie purtat, spălat etc.).

În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. 

Valoarea comenzii se returnează (prin virament bancar în contul specificat de Cumpărător) numai după ce verificăm îndeplinirea condițiilor de mai sus. 

În cazul în care se dorește înlocuirea unui produs cu unul mai scump, Cumpărătorul va achita contravaloarea diferenței de preț. Dacă se dorește înlocuirea unui produs cu unul mai ieftin, Cumpărătorul va primi contravaloarea diferenței prin virament bancar în contul specificat, în aproximativ 3 zile lucrătoare. 

Cumpărătorul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea sau înlocuirea unui produs. Retururile repetate vor fi considerate abuzuri iar Vânzătorul are dreptul să refuze retururi și/sau comenzi viitoare de la clienții care le comit.