Uncategorized

Ana Maria Brânză și tricouri românești ColorEscu – energie și inspirație

Dacă nu ați aflat până acum, să știți că marea noastră campioană, Ana Maria Brânză, a vizitat ColorEscu! Dar trebuie să fi auzit voi ceva despre asta, pentru că v-am tot îndemnat să vedeți pagina de Facebook Autentica by Ana Maria Branză ca să cunoașteți proiectul la care am fost tare onorați să luăm parte.

Ziua în care Ana Maria Brânză a inaugurat (chiar fără să știe că așa se vor potrivi lucrurile) showroom-ul ColorEscu a fost una plină de lumină și energie. Trebuie să fi fost energia de mare campioană că parcă și acum se mai simte prin birouri 😊

Pasionată de fashion, Ana Maria Brânză a lansat acest proiect cu sloganul ”Avem grijă de valorile noastre!” și vorbește tare frumos despre el:

Mi-am dorit, pentru Anul Centenarului, un proiect personal, de suflet și ambițios – pentru că așa am învățat eu că se fac lucrurile bune și bine – unul în care să vorbim noi despre noi și ce ne definește așa cum ne-ar plăcea să vorbească o lume întreagă. Să privim cu atenție la ce ne e drag și ce ne-a ieșit frumos și să ne amintim că sunt motive de admirație și de bucurie foarte-foarte aproape de noi. Să cunoaștem oameni care nu au obosit și să le respectăm talentul și strădania. Să ne întoarcem spre ce ne definește și să ne redescoperim optimismul.

A ales 100 de branduri românești care i-au plăcut și le-a spus, în felul ei original, povestea. Așa a ajuns și la noi!

Că am avut mii de emoții legate de întâlnirea cu ea cred că e de înțeles…

Când ne frământau multe întrebări despre cum va fi, cu câteva minute chiar înainte de ora stabilită, Ana Maria (cu spada și cu masca ei) intră pe ușa noastră ca un prieten vechi bucuros să ne vadă. La asta nu prea ne așteptam…

Era la a treia ședință foto în acea zi, dar avea mai multă energie decât noi, care ne petrecusem întreaga zi doar frământându-ne pentru ziua cea mare și mutând tricouri de colo – colo.

Până să ne dezmeticim, deja alesese produsele ColorEscu pe care avea să le facă vedete și începuse treaba. Fără să se sinchisească prea mult de confortul și chiar imaginea ei personală, a zâmbit larg la fiecare cadru și ne-a făcut până și pe noi să ne vedem tricourile românești chiar mai frumoase decât le știam.

Eu am învățat că nu EU trebuie să arăt bine în poze, ci PRODUSUL”, ne spune Ana Maria, căutând rapid măsura potrivită pentru hanoracul Amprentă și acceptând, la sugestia fotografului, să pozeze și cu șapcă, deși e un accesoriu care ne-a spus că nu prea o caracterizează.

Dacă trebuie însă, cu plăcere!”, spune ea și zâmbește larg la obiectiv.

Urmează interviul. Panici, emoții….normal! Hai că și voi le-ați fi avut!

Dar a făcut momentul să pară infinit mai simplu decât ni l-am imaginat.

Pentru ColorEscu, vizita Anei Maria Brânză a fost ca o adiere de aer proaspăt. O surpriză plăcută în toată puterea ei, care ne-a făcut să fim și mai mândri de brandul nostru românesc și mai încrezători că va ajunge departe și că e pe drumul cel bun.

Dacă fiecare dintre designerii vizitați de Ana Maria în acest proiect au rămas cu aceeași stare de bine și putere de muncă cum ni s-a întâmplat nouă, tot e un câștig imens! La el se adaugă și tot câștigul în vizibilitate pe care îl primim cu toții din faptul că o vedetă de un asemenea nivel și-a asociat imaginea și energia cu produse românești originale, cu suflet, încă puțin cunoscute în domeniu.

Ne-am reîntâlnit cu Ana Maria curând, la târgurile dedicate designerilor români. După cum spuneam, implicarea ei în proiectul Autentica by Ana Maria Brânză se simte! O face cu tot sufletul, alocă toate resursele necesare dezvoltării lui, iar noi o simțim acum ca pe un prieten apropiat al nostru, al întregii bresle.

Îți mulțumim, Ana Maria! Noi poate am creat Amprenta Centenară, dar tu ai lăsat o amprentă luminoasă pe ceea ce este brandul ColorEscu astăzi!

Foto: Dan Rizea 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *